Геометрія турбіни

Як відoмo, гeoмeтрія турбіни, щo змінюється, викoристoвується для виключeння eфeкту турбoями, який виникaє нa тлі нeдoстaтньoгo oбсягу виxлoпниx гaзів під чaс прискoрeння. Під http://start.crimea.ua/vulkan-777-vigidni-umovi-gri чaс впливу нa пeдaль гaзу з’являється зaтримкa, спoчaтку згорає пальне

Геометрія турбіни

Як відомо, геометрія турбіни, що змінюється, використовується для виключення ефекту турбоями, який виникає на тлі недостатнього обсягу вихлопних газів під час прискорення. Під час впливу на педаль газу з’являється затримка, спочатку згорає пальне, і тільки після цього виділяється вихлоп.

 

Принцип роботи наддуву зі змінною геометрією

В порівнянні з традиційними механізмами, геометрія силового агрегату, що змінюється, в процесі роботи залучає пелюстки, що мають напрямну дію. Вони розташовані перед каналом, яким проходять вихлопні гази.

Прохідний переріз турбокомпресора змінюється, виходячи із заданих навантажень. Зміна геометрії турбонагнітачів відбувається за таким алгоритмом:

  • виділення невеликої кількості вихлопних газів під час роботи двигуна на низьких обертах;
  • подача сигналу з блоку керування під час різкого прискорення;
  • синхронний поворот лопаток, у результаті між ними коротшає відстань;
  • проникнення відпрацьованих газів у звужений простір під тиском;
  • збільшення обертів турбокомпресора та тиску під час підвищення швидкості.

Завдяки такій роботі, прискорення транспортного засобу виконується без використання додаткових обсягів газів. Після цього відбувається поступове збільшення газового потоку та зсув пелюсток, у результаті чого відстань між останніми збільшується, а тиск встановлюється на оптимальному рівні.

Напрямний апарат виходить з ладу з різних причин. Найпоширеніша — зношування рухомих деталей, на тлі чого виникають надмірні люфти. Ще одна причина — це нагар, що скупчився, який відкладається на лопатках і заважає їхній нормальній рухливості. Під час створення великої кількості нагару рухливі деталі напрямного апарату взагалі заклинюють. Для усунення цієї деталі знадобиться повний аналіз механізму з таким регулюванням.

 

 

 

 

Особливості регулювання силових агрегатів зі змінною геометрією

Правильне регулювання турбіни зі змінною геометрією повинно здійснюватися на спеціальному стенді, який дає змогу виконати перевірку таких параметрів як:

  • кут розкриття лопаток;
  • керуючі сигнали клапана;
  • обсяг газів, що проходять через турбіну.

За допомогою стенду також можна налаштувати гвинт кута атаки. Таке обладнання є не в усіх автомайстернях. У більшості випадків таке оснащення є в спеціалізованих сервісних центрах, які гарантують високу якість виконаних робіт. Для тих, хто ще не визначився з організацією, якій можна довірити свій транспортний засіб, варто ознайомитися з інформаційним порталом https://birud.com. Цей сайт працює для надання актуальної та вірогідної інформації, яка дає змогу автовласникам отримувати якісні послуги. На сайті також представлена корисна інформація про силові агрегати та особливості їхньої експлуатації.

Всі дані перед публікацією перевіряються на вірогідність, оскільки портал не працює для реклами тих чи інших компаній.

 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.